2011. július 16., szombat

Gyönyörű Nike cipő 21,újszerű! Nincs postaköltség! - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Eladó a képen látható gyönyörű Nike cipőcske!
Fehér alapon lila pipás, nagyon csajos cipő! : )
Szinte új állapotban van!
Ajánlott postaköltséget ezúttal én állom!
Mérete 21-es. Megmértem a belső talphosszát, 12, 5-13 cm-t mértem. Nagyon jó kis cipő, szuper jól tartja a gyerkőc lábát. A kislányom olyan nagyon szerette, hogy még most is minden nap ezt keresi, pedig azóta már 2 számot nőtt a lába. : )
Nagyon szép, újszerű állapotban van, teljesen hibátlan. Talán csak a szürke részről kopott kicsit a festék a talprészen, de csak azért, mert mielőtt meghirdettem, mosógépben frissen kimostam. : ) Nem szakadt, orra sem kopott egyáltalán. A képeken látható szép állapotban van.
Figyelem! Ha 7 napon belül nem jelentkezel a megnyert termékért, és nem tudlak elérni, negatív értékelés mellett újra fogom hirdetni! Sajnos az utóbbi időben tapasztaltam több olyat is, hogy össze-vissza licitál az illető, és elfelejt jelentkezni. Ezt szeretném a jövőben elkerülni! Köszönöm a megértésedet!



Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-24 00:11
. Gyönyörű Nike cipő 21,újszerű! Nincs postaköltség! - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése